Vooruitblik Almens Feest

Beste dorpsgenoten,

Met genoegen kijken wij terug op een geslaagde en goedbezochte Koningsdag in Almen. Dank aan alle verenigingen en vrijwilligers die hebben meegeholpen! En dank aan alle bezoekers – jong en ouder – die er samen een mooie dag van hebben gemaakt!

Het volgende evenement dient zich al weer aan: van 14 t/m 16 juni organiseren we het Almens Feest.

Dit jaar variëren we op het thema BAL.

Op vrijdagavond verwelkomen we je op het Almense Disco Bal. De glitters en disco- en soulkleding mogen uit de kast voor een passende aankleding! Trouwens, andere BALlorige outfits mogen ook!

We starten om 20.00 uur met de Poppubquiz met liveband. Leuk om mee te doen, maar ook leuk om naar te kijken! Dit wordt professioneel en superdynamisch gepresenteerd door QuizX  in samenwerking met de Captain Midnight Band.
Teams van 6 tot 8 personen kunnen zich opgeven met naar een mail naar info@oranjeverenigingalmen.nl met vermelding van jullie teamnaam en de teamcaptain.

Vanaf 22.00 speelt de band in volle bezetting en staat de dansvloer gegarandeerd vol!

Op zaterdagmiddag zal ook de zeskamp BOL staan van de BALLEN! En op zondag speelt het Nederlands elftal de eerste EK-poulewedstrijd. Uiteraard omarmen we VOETBAL in het programma van die middag en zal de wedstrijd live op groot scherm te volgen zijn! Voor de mensen die daar geen BAL aan vinden hebben we een alternatief programma.

De rest houden we nog even geheim en zullen we in de komende weken onthullen!

Contributie inning

Wat ook in de komende weken plaatsvindt is de jaarlijkse incasso voor de ledenbijdrage van de Oranjevereniging.

Bent u nog geen lid van de Oranjevereniging en wilt u onze activiteiten steunen, dan verwelkomen wij u graag! Kijk voor meer informatie op onze website op https://oranjeverenigingalmen.nl/lid-worden/ Daar vindt u ook het aanmeldformulier. Gaarne ontvangen wij uw aanmelding.

Namens Oranjevereniging “Ons Vorstenhuis”

Bart Ruiterkamp, secretaris