Almensfeest 2019

DONDERDAG 13 JUNI

Kleintje Almens Feest, seniorenprogramma in “Ons Huis”.
Een vrolijk en muzikaal programma met “Duo Eén en Ander”; een leuk en gezellig programma met sketches, conferences en liedjes. Het duo bestaat uit Erik Knoef en Anita Oldenhave waarbij zij zichzelf begeleiden op gitaar, mondharmonica, klarinet, fluit en accordeon.

VRIJDAG 14 JUNI

13.00 uur : Klokluiden door de Almense Brandweer.Deze dag is het feest voor alle basisschoolleerlingen van Almen. ’s Morgens zijn er spelletjes op het schoolplein van de Julianaschool voor hen georganiseerd.

13.00 uur : Verzamelen van de deelnemers van de optocht en juryleden op het schoolplein.

13.45 uur :  Vertrek van de optocht met op kop Muziekvereniging Juliana.Route: vanaf Schoolplein, Whemerweg, Laakweg en Dorpsstraat naar het feestterrein.

14.00 uur : Uitleg van de uitbeeldingen bij het binnenkomen van de stoelendansring.

Gekostumeerde stoelendans voor de groepen 4 t/m 8 met medewerking van Muziekvereniging Juliana.

Aansluitend Jeugdvogelschieten: meisjes en jongens van groep 4 t/m 8. De draaimolen draait dan speciaal voor de jongere kinderen.

15.00 uur :  Achtergrondmuziek door de “Kenions”.

16.30 uur :  Bedrijvenuurtje tot 18.30 uur

20.00 uur : De tent is vanaf 19.30 uur geopend.

Almen Got Talent een spetterende show met lokale artiesten. Vele acts en een heuse Almense liveband verschijnen ten tonele. Pop, Rock, Disco alle genres komen voorbij. Een wervelende show voor jong en oud. Entreevrij!

ZATERDAG 15 JUNI

09.30 uur :Tent open en inschrijven voor het vogelschieten, deelname is volgens het reglement.

10.00 uur :  Vogelschieten

10.30 uur : Vogelschieten voor de jeugd. Schieten met de handboog voor de jongens en meisjes in het voorgezet onderwijs, tot en met de leeftijd van 17 jaar.

12.30 uur : LUNCH buffet Door uw toegangskaartje voor het buffet tijdig aan te schaffen voorkomt u teleurstellingen! Tijdens de lunch is de prijsuitreiking van de straatversiering en wordt de schutterskoning gehuldigd.

14.00 uur :  Spectaculaire ZESKAMP, mede georganiseerd door de jeugdcommissie van de Oranjevereniging. Opgeven via:jeugdcommissieovov@hotmail.com

Na het eerdere succes is er opnieuw de JEUGDZESKAMP. Opgeven voor de kinderen van groep 4 t/m 8 via info@oranjeverenigingalmen.nl

18.45 uur :  Inschrijven voor de stoelendans in “Ons Huis”.

Deelnemers aan de gekostumeerde stoelendans dienen onherkenbaar te zijn.

19.15 uur :  Vertrek optocht stoelendans.

19.30 uur : Stoelendans m.m.v. Muziekvereniging Juliana.

Aansluitend ORANJEBAL met een knallend optreden van de band “Jetset Live”.

Een gedreven zanger, een spetterende zangeres en vier energieke topmuzikanten. JETSET LIVE! staat garant voor een energieke en interactieve show met up-to-date repertoire voorzien van de vetste mash-ups en medleys. Outfits, uitstraling, repertoire en podiumpresentatie zijn tot in de puntjes verzorgd. Met een custom made licht- en LEDwall-show, knallende shooters en CO2 is het één en al energie op het podium en een genot om naar te kijken.

ZONDAG 16 JUNI

10.30 uur :  Tent open.

11.00 uur :  Frühshoppen met gezellige muziek van de Egerländer “Edelweiss Kapelle”. Viel spaβ!

13.30 uur :  Ludiek buitenspel op het feestterrein: De Almense Miljoenenjacht!.

15.00 uur :  We sluiten het Almens feest af met de coverband “Bandje Speciaal”.

Bandje Speciaal niet meer weg te denken uit het Nederlandse feest circuit. De razendsnelle hitmachine staat garant voor een ongekend feest. Medley’s met alle hitjes van vroeger en nu, shiny outfits, non-stop interactie en alles 100% LIVE.

Bandje Speciaal gaat voor het ultieme feestgevoel en verzekerd je van een 100% party garantie: RISE UP & STAY SHINY!!

18.00 uur :  Sluiting van een, naar wij hopen, in ieders ogen geslaagd Almens feest.